Obchodné podmienky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

ja

Základné ustanovenia

1. Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „ obchodné podmienky “) sú vydané:

Ready2swim, sro

IČO: 53761952

DIČ: 2121484134

so sídlom: Moyzesova 1622/15, Pezinok 902 01

zapísanej Obchodného registra Okresného súdu Bratislava I. súdu, oddiel Sro, vložka č. 136811/B

kontaktné údaje: Vladimír Kočí

emailom:  info@plavaniepezinok.sk

(ďalej len „ opraviť “)

2. Tieto obchodné podmienky vzájomného práva a povinnosti predávajú internetovú dostupnú osobu, ktorá uzatvára kúpnu zmluvu mimo podnikateľskej činnosti ako spotrebiteľ, alebo v rámci svojej podnikateľskej činnosti (ďalej len: „ ) prostredníctvom webového rozhrania umiestneného na internetovej stránke dostupnej na adrese  www.ready2swim.sk .. (ďalej je „internetový obchod “).

3. Stanovenie podmienok obchodných sú súčasťou súčasnej zmluvy. Odchýlne dojednanie v týchto podmienkach má prednosť pred ustanoveniami obchodných podmienok.

4. Tieto obchodné podmienky a kúpna zmluva uzatvárajú v slovenskom jazyku.

II.

Informácie o tovare a cene

1. Informácie o tovare vrátane uvedenia jednotlivých cien tovaru a jeho hlavných vlastností sú uvedené u jednotlivého tovaru v katalógu internetového obchodu. Ceny tovaru sú uvedené vrátane daní z pridanej hodnoty, poplatkov a nákladov za vrátenie tovaru, ak tento tovar podstata nemôže byť vrátená obvyklou poštovou cestou. Ceny tovaru zostávajúce v platnosti po dobu, po ktorú sú zobrazované v internetovom obchode. Toto ustanovenie nevylučuje dojednanie kúpnej zmluvy za individuálne dohodnutých podmienok.

2. Všetka prezentácia tovaru umiestnená v katalógu internetového obchodu je informačného charakteru a nie je potrebné uzavrieť zmluvu týkajúcu sa tohto tovaru.

3. V internetovom obchode sú zverejnené informácie o nákladoch spojených s balením a dodaním tovaru. Informácie o nákladoch spojených s balením a dodaním tovaru v internetovom obchode platia len v prípadoch, keď je tovar doručovaný v rámci územia Slovenskej republiky.

4. Prípadné zľavy z ceny tovaru nie je možné kombinovať, ak sa nedohodneme v ponuke alternatívnych predajcov.

III.

Objednávka a uzavretie kúpnej zmluvy

1. Vzniknuté kupujúcemu pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzavretím kúpnej zmluvy (náklady na internetové pripojenie, na telefónne hovory), zaplatí náklady sám. Tieto náklady sa nelíšia od základnej sadzby.

2. zrealizujte objednávku tovaru:

● svojho dokončeného účtu, ak vykonal predchádzajúcu registráciu v obchode,
● vyplnením internetového formulára bez registrácie.

3. Pri predaji objednávky si môžete kúpiť tovar, počet kusov tovaru, platby a doručenia.

4. Pred odoslaním objednávky je kupujúcemu umožnené kontrolovať a meniť údaje, ktoré do objednávky vložil. Objednávku odošlete predávajúcemu kliknutím na tlačidlo Objednať s povinnosťou platby. Údaje uvedené v objednávke sú považované za správne. Podmienkou platnosti objednávky je vyplnenie všetkých povinných údajov v objednávkovom formulári a potvrdenie známeho kupujúceho, že som rozhodol s týmito obchodnými podmienkami.

5. Bezodkladne zanechajte požiadavku na objednávku kupujete potvrdenie o dodaní objednávky na emailovú adresu, ktorú objednávku pri objednávaní zadal. Toto potvrdenie je automatické a nepovažuje sa za uzavretie zmluvy. Prílohou potvrdenia sú aktuálne obchodné podmienky predávajúceho. Kúpna zmluva je uzavretá až po prijatí objednám. Oznámenie o prijatí objednávky je doručené na emailovú adresu kupujúceho. / Bezodkladne po potvrdení objednávky kupu dostanete potvrdenie o dodržaní objednávky na emailovú adresu, ktorú prišla pri objednaní zadal. Toto potvrdenie považuje za uzavretie zmluvy. Prílohou potvrdenia sú aktuálne obchodné podmienky predávajúceho. Kúpna zmluva je uzavretá s potvrdením objednávky kartou na emailovú adresu kupujúceho.

6. V prípade, že niekto z požiadaviek uvedených v objednávke nemôže splniť, kúpiť kupujúcemu na jeho emailovú adresu pozmenenú ponuku. Pozmenená ponuka sa považuje za nový návrh kúpnej zmluvy a kúpna zmluva je v takomto prípade uzavretým potvrdením kupujúceho o prijatí tejto ponuky predávajúcej jeho emailovú adresu uvedenú v týchto obchodných podmienkach.

7. Všetky objednávky prijatím sú záväzné. Môžete si zabezpečiť objednávku, kým nie je doručené doručené oznámenie o prijatí objednávky. si môžete zakázať objednávku telefonicky na telefónnom čísle predávajúceho alebo elektronickou správou týchto e-mailov predávajúceho, obe uvedené v obchodných podmienkach.

8. V prípade, že došlo ku zjavnej technickej chybe na strane predávajúceho pri uvedení ceny tovaru v internetovom obchode, alebo v priebehu objednávania, ak nie je povinné dodať kupujúcemu tovar za túto celkom zjavne chybnú cenu ani v prípade, že kupujúcemu bolo zaslané automatické potvrdenie . o zastavenie objednávky podľa týchto obchodných podmienok. O chybe bez darčeka musíte poslať aj kupujúcemu na jeho emailovú adresu pozmenenú ponuku. Pozmenená ponuka sa považuje za nový návrh kúpnej zmluvy a kúpnu zmluvu je v uzavretom potvrdení doručenia tovaru na emailovú adresu predávajúceho.

IV.

Zákaznícky účet

1. Na základe registrácie kupujúceho vykonanej v internetovom obchode dokúpiť do svojho vlastného účtu. Zo svojho najbližšieho účtu môžete nakupovať tovar. môžem objednať tovar tiež bez registrácie.

2. Pri registrácii vyplňte účet a pri objednávaní tovaru je povinný dopĺňať správne a všetky údaje. Údaje uvedené v užívateľskom účte sú založené na ich zmenenej aktualizácie. uvedené objednávky v údajoch a pri objednávaní tovaru sú považované za správne.

3. Prístup k zabezpečenému účtu je zabezpečený užívateľským menom a heslom. je povinná zachovávať mlčanlivosť ohľadom informácií k prístupu do jeho účtu. nenesie zodpovednosť za odovzdanie účtu tretími osobami

4. nie je oprávneným zneužitím dotknutého účtu tretím osobám.

5. Môžete využiť najmä užívateľský účet, a to najmä v prípade, ak svoj užívateľský účet dlhšie nevyužívate, či v prípade, kedy môžete využiť svoje povinnosti z kúpnej zmluvy a obchodných podmienok.

6. využíval berie na vedomie, že užívateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, a to najmä s ohľadom na nutnú údržbu hardwarového a softwarového vybavenia predávajúceho, pop. nutnú údržbu hardwarového a softwarového vybavenia tretích osôb.

V.

Platobné podmienky a dodanie tovaru

1. Cenu tovaru a súvisiace náklady s dodaním tovaru podľa kúpnej zmluvy môžu začať nasledujúce poplatky:

● dobierkou v hotovosti pri prevzatí tovaru,
● v hotovosti alebo platobnou kartou pri osobnom odbere na prevádzke,
● v hotovosti alebo platobnou kartou pri osobnom odbere na výdajný zásielok,
● bezhotovostnou platobnou kartou,
● bezhotovostným prevodom na účte predávajúceho platobnej brány GP WEBPAY

2. Spoločne s kúpnou cenou je povinný zaplatiť predávajúcemu náklady s balením a dodaním tovaru v zmluvnej výške. Ak nie je ďalej uvedené inak, rozumiem sa ďalej kúpnou cenou aj nákladom spojeným s dodaním tovaru.

3. V prípade platby v hotovosti je kúpna cena platná pri prevzatí tovaru. V prípade bezhotovostnej platby je kúpna cena platná 30 dní od uzavretia kúpnej zmluvy.

4. V prípade platieb prostredníctvom platobnej brány postupuje podľa ponuky dostupného poskytovateľa platieb.

5. V prípade platieb za kúpnu splnený okamih pripísanie sumy za bankový účet predávajúceho.

6. nepožaduje od vopred určenú zálohu či inú obdobnú platbu. Úhrada kúpnej ceny pred odoslaním tovaru nie je zálohou.

7. Podľa zákona o evidencii tržieb je povinné vystaviť kupujúcemu pokladničný doklad. Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane online, v prípade technického výpadku potom najneskôr do 48 hodín.

8. Tovar je kupujúcemu dodaný:

● na adresu určenú kupujúcim v objednávke
● prostredníctvom výdaja zásielok na predaj, predávam,
● osobný odber v prevádzkujúcom predávanom.

9. Voľba spôsobu dodania sa vykonáva v priebehu objednávania tovaru.

10. Náklady na dodanie tovaru v závislosti na spôsobe odoslania a prevzatia tovaru sú uvedené v objednávke objednávateľa av potvrdení objednávky. V prípade, že je spôsob dopravy dohodnutý na základe mimoriadnej účasti, zúčastňuje sa jazdy spolu s dodatočnými nákladmi spojenými týmto spôsobom dopravy.

11. Ak je ponuka podľa kúpnej zmluvy povinný dodať tovar na miesto určeného dokúpiť v objednávke, je možný dovoz tovaru pri dodaní. V prípade, že je z dôvodov na strane potrebný tovar doručovať opakovane alebo iným spôsobom, ako bolo uvedené v objednávke, je povinný zaplatiť poplatok spojený s opakovaným doručovaním tovaru, resp. s iným spôsobom spojené náklady.

12. Pri prevzatí tovaru od prepravcu je povinný dokúpiť tovar aj naďalej. V prípade zistenia porušenia obalu nasvedčujúceho nelegálneho zásielky vrátená zásielka nemusí byť doručená zásielka od prepravcu.

13. vystaví kupujúcemu daňový doklad – faktúru. Daňový doklad je odoslaný na emailovú adresu./Daňový doklad je priložený k dodávanému tovaru.

14. Kúpiť vlastné právo na nákup tovaru zaplatením celej kúpnej ceny za tovar, vrátane nákladov na dodanie, najskôr však prevzatím tovaru. Zodpovednosť za náhodnú stratu, poškodenie alebo zničenie tovaru prechádza cez správny okamih pre prevzatie tovaru alebo okamih, kedy musí nasledovať povinnosť dodržať, ale v súlade s kúpnou zmluvou tak neurobil.

VI.

Odstúpenie od zmluvy

1. uzavrel, ktorý uzavrel kúpnu zmluvu mimo svoju podnikateľskú činnosť ako spotrebiteľ, má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť aj bez uvedenia dôvodu.

2. Lehota pre odstúpenie od zmluvy predstavuje 14 dní

● odo dňa prevzatia tovaru,
● odo dňa prevzatia poslednej dodávky tovaru, ak je predmetom zmluvy niekoľko druhov tovaru alebo dodania niekoľkých častí
● odo dňa prevzatia prvej dodávky tovaru, ak je predmetom zmluvy pravidelná opakovaná dodávka tovaru.

3. nemôže okrem iného odstúpiť od zmluvy:

● o poskytovanie služieb, ak boli splnené s jeho predchádzajúcim výslovným súhlasom pred ukončením termínu pre odstúpenie od zmluvy a pred uzavretím zmluvy oznámili kupujúcemu, že v tomto prípade nemá právo na odstúpenie od zmluvy a došlo k úplnému poskytnutiu služieb,
● o dodávke tovaru alebo služby, ktorých cena závisí na výkyvoch finančného trhu nezávisle od toho, či môže predávať a ku ktorému môže dôjsť v priebehu odstúpenia od zmluvy,
● o dodanie alkoholických nápojov, cena ktorých bola dohodnutá v čase uzavretia zmluvy, ktoré môžu byť dodané až po náhrade tridsiatich dní a ktorých cena závisí na výkyvoch trhu nezávisle na vôli predávajúceho,
● o dodávke tovaru, ktorý bol upravený podľa priania kupujúceho, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného kupujúceho,
● o dodávke tovaru, ktorý podlieha rýchlej skaze, ako aj tovaru, ktorý bol podaný vzhľadom na svoju povahu nenávratne zmiešaný s iným tovarom,
● o dodávke tovaru v uzavretom obale, ktorý nie je vhodný vrátiť z dôvodov ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol poškodený,
● o dodávke zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov, kníh alebo počítačového softvéru, ak sú predávané v ochrannom obale a kupujúci tento obal rozbalil,
● o dodávke novín, periodík alebo časopisov s výnimkou predaja na základe dohody o predplatnom a predaji kníh nedodávaných v ochrannom obale,
● o dodávke elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom uchádzačov o účasť v súťaži, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy,
● v ďalších prípadoch uvedených v § 7 ods. 6 zákona č. 102/2014 Zz o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe uzavretej zmluvy na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho v znení neskorších predpisov.

4. Predĺženie lehoty pre odstúpenie od zmluvy musí odovzdať prehlásenie o odstúpení v čase odstúpenia od zmluvy.

5. Pre odstúpenie od kúpnej zmluvy môže využiť vzorový formulár k odstúpeniu od zmluvy poskytovanej výhody. Odstúpenie od kúpnej zmluvy zašlete predávajúcemu na emailovú alebo doručovaciu predajňu uvedenú v týchto podmienkach. potvrďte kupujúcemu príslušnému formuláru.

6. uzavrel, ktorý odstúpil od zmluvy, je povinný vrátiť predávajúcemu tovar do 14 dní odstúpenia od zmluvy. znáša náklady spojené s vrátením tovaru predávajúcemu, a to iv prípade, ak tovar nemôže byť vrátený pre svoju povahu obvyklou poštovou cestou.

7. Ak odstúpite od zmluvy, vrátia sa mu zahraničie, avšak do 14 dní odstúpi od zmluvy, všetky peňažné prostriedky zahŕňajúce dodanie, ktoré neprijme, a to rovnako. vráti kupujúcemu hotovostné prostriedky iným spôsobom, ak s tým súvisí a ak mu tým nevzniknú ďalšie prostriedky.

8. Ak budete chcieť zvoliť iný než spôsob dodania tovaru, ktorý bude ponúkať, vrátim sa kúpiť náklady na dodanie tovaru vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania tovaru.

9. Ak odstúpite z nákupu, nie je potrebné nahradiť hotovosť.

10. Tovar musí odísť z predaja nepoškodený, neopotrebovaný a neznečistený a ak je to možné, v pôvodnom obale. Nárok na náhradu vzniknutej škody na tovare je oprávnene jednostranne započítaný proti kupcovi na vrátenie kúpnej ceny.

11. cenovo dostupný dovozca je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy z dôvodu vypredania zásob, prepravy tovaru, alebo dodávateľa tovaru pre uzavieranie alebo výrobu tovaru. zmluvy informujete prostredníctvom emailovej adresy uvedenej v objednávke a vrátim v lehote 14 dní od oznámenia o odstúpení od kúpnej zmluvy o všetky peňažné prostriedky, vrátane dohody o dodaní, a to rovnako, pokiaľ je to možné.

VII.

Práva z vadného plnenia

1. zodpovedá kupujúcemu, že tovar pri prevzatí nemá vady. Najmä zodpovedá kupujúcemu, že v dobe, kedy kúpiť tovar prevzal:

● má tovar vlastnosti, ktoré si strany dodávajú, a ak chýba dodanie, má také vlastnosti, ktoré výrobca popísal alebo doplnil, ktoré očakával s ohľadom na povahu tovaru a na základe reklamy vykonanej,
● sa tovar hodí, ktorý pre jeho výrobu použitie vhodného uvádza alebo ku ktorému sa tovar tohto druhu zvyčajne používa,
● tovar zodpovedá alebo prevedeniu dohodnutej vzorky alebo predlohy, ak bola akosť alebo prevedenie určené podľa dohodnutej vzorky alebo predlohy,
● je tovar v súlade s množstvom alebo hmotnosťou a
● tovar vyhovuje právnym predpisom predpisov.

2. Ak sa prejaví v priebehu šiestich mesiacov od prevzatia tovaru, má sa za to, že tovar bol vadný už pri prevzatí. je oprávnená uplatniť práva z vady, ktorá zabezpečuje u spotrebného tovaru v dobe dvadsaťštyri mesiacov od prevzatia. Toto ustanovenie sa nepoužije u predávaného tovaru za cenu skôr pre vadu, pre ktorú bola nižšia cena dohodnutá, na použitie tovaru podľa jeho obvyklého užívania, u použitého tovaru pre vadu zodpovedajúcu používaniu medu alebo opotrebenia, ktorý tovar mal pri prevzatí tovaru, alebo ak to vyplýva z povahy tovaru.

3. V prípade výskytu vady môže vyrábať predávaciu reklamáciu a konkrétne:

● ak ide o vadu, ktorú je možné odstrániť:
● odstránenie vady tovaru,
● výmenu tovaru za nový tovar,
● ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť:
● primeranú zľavu z kúpnej ceny,
● odstúpiť od kúpnej ceny.

4. má právo odstúpiť od zmluvy,

● nemožno odstrániť ktorá brána vadu, aby sa vec mohla ak tomu môže riadne ako vec bez vady,
nemôže to riadne vyhovieť pre výskyt vady alebo vád po oprave,
● ak nemôže spĺňať tovar pre väčší počet vád. tovaru.

5. Predávajúci je povinný prijať reklamáciu v ktorejkoľvek prevádzkarni, v ktorej je prijatie reklamácie možné, prípadne i v sídle alebo mieste podnikania. Spotrebiteľ môže reklamáciu uplatniť aj u osoby určenej predávajúcim. Ak reklamáciu spotrebiteľa vybavuje osoba určená predávajúcim, táto môže reklamáciu vybaviť iba odovzdaním opraveného tovaru, inak reklamáciu postúpi na vybavenie predávajúcemu. Predávajúci je povinný kupujúcemu vydať písomné potvrdenie o tom, kedy kupujúci právo uplatnil, čo je obsahom reklamácie a aký spôsob vybavenia reklamácie kupujúci požaduje, ako aj potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o vykonaní opravy a dobe jej trvania, prípadne písomné odôvodnenie zamietnutia reklamácie.

6. Ak spotrebiteľ uplatní reklamáciu, predávajúci alebo ním poverený zamestnanec alebo určená osoba je povinný poučiť spotrebiteľa o jeho právach vyplývajúcich z vadného plnenia. Na základe rozhodnutia spotrebiteľa, ktoré z práv vyplývajúcich mu z vadného plnenia si uplatňuje, je Predávajúci alebo ním poverený pracovník alebo určená osoba povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do troch pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamách, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu tovaru, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. . Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vrátane odstránenia vady musí vybaviť ihneď, pričom v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie vrátane odstránenia vady však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Márne uplynutie tejto lehoty sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a kupujúci má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu tovaru za nový tovar. Za okamih uplatnenia reklamácie sa považuje moment, kedy dôjde prejav vôle kupujúceho (uplatnenie práva z vadného plnenia) predávajúcemu.

7. Predávajúci písomne informuje kupujúceho o výsledku reklamácie, a to najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.

8. Právo z vadného plnenia kupujúcemu nepatrí, ak kupujúci pred prevzatím veci vedel, že vec má vadu, alebo ak kupujúci vadu sám spôsobil.

9. V prípade oprávnenej reklamácie má kupujúci právo na náhradu účelne vynaložených nákladov vzniknutých v súvislosti s uplatnením reklamácie. Toto právo môže kupujúci u predávajúceho uplatniť v lehote do jedného mesiaca po uplynutí záručnej doby.

10. Voľbu spôsobu reklamácie a jej vybavenia, ak je viacero možností, má kupujúci.

11. Práva a povinnosti zmluvných strán ohľadom práv z vadného plnenia sa riadia § 499 až 510, § 596 až 600 a § 619 až 627 zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov a zákonom č. 250/2007 Z. z., o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov.

12. Ďalšie práva a povinnosti strán súvisiace so zodpovednosťou predávajúceho za vady upravuje reklamačný poriadok predávajúceho.

VIII.

Doručovanie

1. Zmluvné strany si môžu všetku písomnú korešpondenciu vzájomne doručovať prostredníctvom elektronickej pošty.

2. Kupujúci doručuje predávajúcemu korešpondenciu na emailovú adresu uvedenú v týchto obchodných podmienkach. Predávajúci doručuje kupujúcemu korešpondenciu na emailovú adresu uvedenú v jeho zákazníckom účte alebo v objednávke.

IX.

Mimosúdne riešenie sporov

1. Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho (mimosúdneho) riešenia sporu u subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak predávajúci na žiadosť podľa predchádzajúcej vety odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania. Týmto nie je dotknutá možnosť spotrebiteľa obrátiť sa na súd.

2. K mimosúdnemu riešeniu spotrebiteľských sporou z kúpnej zmluvy je príslušná Slovenská obchodná inšpekcia, so sídlom: Prievozská 32, 827 99 Bratislava, IČO: 17 331 927, ktorú je možné za uvedeným účelom kontaktovať na adrese Slovenská obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát, Odbor medzinárodných vzťahov a alternatívneho riešenia sporov, Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, alebo elektronicky na ars@soi.sk alebo adr.@soi.sk. Internetová adresa: https://www.soi.sk/. Platformu pre riešenie sporov on-line nachádzajúcu sa na internetovej adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využiť pri riešení sporov medzi predávajúcim a kupujúcim z kúpnej zmluvy.

3. Európske spotrebiteľské centrum Slovenská republika, so sídlom Mlynské nivy 44/a, 827 15 Bratislave, internetová adresa: http://esc-sr.sk/ je kontaktným miestom podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 z 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov on-line a o zmene nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22/ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov on-line).

4. Predávajúci je oprávnený k predaji tovaru na základe živnostenského oprávnenia. Živnostenskú kontrolu vykonáva v rámci svojej pôsobnosti príslušný Okresný úrad odbor živnostenského podnikania. Slovenská obchodní inšpekcia vykonáva vo vymedzenom rozsahu okrem iného dozor nad dodržiavaním zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov .

X.

Záverečné ustanovenia

1. Všetky dojednania medzi predávajúcim a kupujúcim sa spravujú právnym poriadkom Slovenskej republiky. Ak vzťah založený kúpnou zmluvou obsahuje medzinárodný prvok, strany sa dohodli, že vzťah sa riadi právom Slovenskej republiky. Týmto nie sú dotknuté práva spotrebiteľa vyplývajúce z všeobecne záväzných právnych predpisov.

2. Predávajúci nie je vo vzťahu ku kupujúcemu viazaný žiadnymi kódexmi správania v zmysle ustanovení zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov.

3. Všetky práva k webovým stránkam predávajúceho, najmä autorské práva k obsahu, vrátane rozvrhnutia stránky, fotiek, filmov, grafiky, ochranných známok, loga a ďalšieho obsahu a prvkov, prináleží predávajúcemu. Je zakázané kopírovať, upravovať alebo inak používať webové stránky alebo ich časť bez súhlasu predávajúceho.

4. Predávajúci nenesie zodpovednosť za chyby vzniknuté v dôsledku zásahu tretích osôb do internetového obchodu alebo v dôsledku jeho použitia v rozpore s jeho určením. Kupujúci nesmie pri využívaní internetového obchodu používať postupy, ktoré by mohli mať negatívny vplyv na jeho prevádzku a nesmie vykonávať žiadnu činnosť, ktorá by mohla jemu alebo tretím osobám umožniť neoprávnene zasahovať či neoprávnene užívať programové vybavenie alebo ďalšie súčasti tvoriace internetový obchod a užívať internetový obchod alebo jeho časti či softwarové vybavenie takým spôsobom, ktorý by bol v rozpore s jeho určením či účelom.

5. Kúpna zmluva vrátane obchodných podmienok je archivovaná predávajúcim v elektronickej podobe a nie je verejne prístupná.

6. Znenie obchodných podmienok môže predávajúci meniť či dopĺňať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté po dobu účinnosti predchádzajúceho znenia obchodných podmienok.

7. Prílohou obchodných podmienok je vzorový formulár pre odstúpenie od zmluvy.

Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňom 1.7.2021